تاریخ : سه شنبه 30 شهريور 1395
کد 19

اجرای ارائه غذا طرح تاک

در راستای فراهم نمودن امکانات رفاهی ویژه در حوزه تغذیه دانشجویی و ایجاد تنوع غذایی مناسب و افزایش رضایتمندی با ایجاد رقابت سالم ما بین سلف رستوران خصوصی و دولتی دانشگاه ، معاونت دانشجویی مبادرت به اجرای طرح تاک نموده است که توجه دانشجویان عزیز را به نکات ذیل جلب می نماید: الف. در این طرح دانشجو ی در محدوده سنوات مجاز بدون پرداخت وجهی در قبال ذخیره ژتون برای وعده ی ناهار ،صاحب ژتونی به ارزش ریالی 25000ريال می شود که با پرداخت مابالتفاوت آن با توجه به نوع غذای انتخابی از غذای رستوران خصوصی بهره مند می شود.لازم به ذکر است این ژتون صرفاً برای صاحب کارت دانشجویی بوده و با انتخاب غذا نوع تاک امکان استفاده از غذای سلف و سرویس دانشجویی امکان پذیر نمی باشد.و برای دانشجویان در سنوات غیر مجاز امکان استفاده از طرح تاک و ارائه یارانه نقدی مقدور نخواهد بود.
 در راستای فراهم نمودن امکانات رفاهی ویژه در حوزه تغذیه دانشجویی و ایجاد تنوع غذایی مناسب و افزایش رضایتمندی با ایجاد رقابت سالم  ما بین سلف رستوران خصوصی و دولتی دانشگاه ، معاونت دانشجویی مبادرت به اجرای طرح تاک نموده است که توجه دانشجویان عزیز را به نکات ذیل جلب می نماید:
الف. در این طرح دانشجو ی در محدوده سنوات مجاز  بدون پرداخت وجهی در قبال ذخیره ژتون برای وعده ی ناهار ،صاحب ژتونی به ارزش ریالی 25000ريال می شود که با پرداخت مابالتفاوت آن با توجه به نوع غذای انتخابی  از غذای رستوران خصوصی بهره مند می شود.لازم به ذکر است این ژتون صرفاً برای صاحب کارت دانشجویی بوده  و با انتخاب غذا نوع تاک امکان استفاده از غذای سلف و سرویس  دانشجویی امکان پذیر نمی باشد.و برای دانشجویان در سنوات غیر مجاز امکان استفاده از طرح تاک   و ارائه یارانه نقدی مقدور نخواهد بود.
ب.برادران:برای رزرو غذای عادی (نوع 1و2)سلف شماره 1  را در مربع مربوط به انتخاب سلف تایپ خواهد کرد و برای غذاهای طرح تاک(غذاهای  3 تا 7)سلف شماره 5 را تایپ خواهند نمود.
                   خواهران:برای رزرو غذای عادی (نوع 1و2)سلف شماره2  را در مربع مربوط به انتخاب سلف تایپ خواهد کرد و برای غذاهای طرح تاک(غذاهای  3 تا 7)سلف شماره 3 را تایپ خواهندنمود.
ج.آخرین مهلت رزرو  غذاها 48 ساعت قبل بوده و زمان توزیع غذا  از ساعت 11:15 الی 14خواهد بود.برنامه غذایی و قیمت تمام شده  هر یک از غذاها طی اطلاعیه جداگانه به اطلاع عزیزان خواهد رسید.
ر.استفاده از طرح به صورت اختیاری بوده و هیچ گونه اجباری  وجود ندارد و خواهشمند است در صورت وجود هر گونه ابهام به مسئول تغذیه مراجعه نمایید.