تاریخ : يکشنبه 7 آذر 1395
کد 32

باجرای طرح سلامت روان برای ورودیهای جدید

تشکیل کارگاههای تخصصی برای همیاران سلامت با موضوع (نشانه شناسی اختلالات روانی ) این کارگاهها در دوجلسه در تاریخ 16/8/95 و 2/8/95 توسط آقای دکتر افشاری برای 40 نفر از اعضای فعال کانون همیاران سلامت برگزار گردید.
 


تشکیل کارگاههای تخصصی برای همیاران سلامت با موضوع (نشانه شناسی اختلالات روانی )

این کارگاهها در دوجلسه در تاریخ 16/8/95 و 2/8/95 توسط آقای دکتر افشاری برای 40 نفر از اعضای فعال کانون همیاران سلامت برگزار گردید.


به گزارش رسیده از دفتر مشاوره و سلامت کانون دانشجویی همیاران سلامت روان با هدف استفاده از دانشجویان داوطلب برای انجام خدمات مرتبط با سلامت روان، آموزش، پیشگیری، شناسایی، یاری رسانی و ارجاع دانشجویان نیازمند به خدمات مشاوره آغاز به کار می نماید.شرکت و عضویت در این کانون ها برای دانشجویان به صورت داوطلبانه است و دانشجویانی که در این کانون ها فعالیت می کنند، به عنوان دانشجویان فعال در این کانون رابط مرکز مشاوره، دانشگاه و دانشجویان بوده و آموزش هایی خواهند دید تا برخی از مسایل ساده دانشجویان را در محیط خوابگاه و دانشگاه حل و فصل کنند. اگر همکلاسی و هم دانشگاهی این دانشجویان در سطح دانشگاه نیاز به خدمات مشاوره داشته باشند توسط این دانشجویان به مرکز مشاوره ارجاع داده می شوند.به عنوان بازوی اجرایی مراکز مشاوره در زمینه پیشگیری از آسیب ها فعالیت می‌کنند.