تاریخ : دوشنبه 28 مهر 1399
کد 93

هفته تربیت بدنی گرامی باد

برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی سال 1399

هفته تربیت بدنی

روز و هفته تربیت بدنی و ورزش که سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه ورزش است را به کلیه‌ی جامعه ورزشکاران و جوانان کشور تبریک عرض می‌کنم.
هفته تربيت بدني همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنايي جامعه با اهميت و اثرات كاربرد ورزش در زندگي فردي و اجتماعي، اشاعه و توسعه و ترويج ورزش در خانه و خانواده و هدايت و ارشاد جامعه به ورزش‏هاي همگاني برگزار مي‏شود.
لذت بردن از تجربه هاي ورزشي مي تواند ارزش و کرامت انساني را ارتقا بخشد، به بدن و ذهن انسان شكل دهد و پيشرفت کلي فرد را در پي داشته باشد. در همين راستا سلامت دانشجويان، اساتید و کارکنان دانشگاه به عنوان فرهيختگان علم و چهار چوب اصلي پيكره جامعة  حائز اهميت بوده و انجام فعاليت هاي بدني در کنار علم اندوزي مي تواند در يادگيري آنان تاثير قابل توجهي داشته باشد . برنامه ريزي در زمينه تربيت بدني و ورزش به منظور ايجاد انگيزه، علاقه، شادابي و طراوت در دانشگاهیان ضرورتي خاص دارد.
از این جهت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه مراغه در جهت توسعه علمی و ایجاد نشاط در میان دانشجویان اقدام به برگزاری برنامه های مجازی زیر در این ایام کرونایی نموده است. 

لینک ثبت نام